Svoleiðis eru vit – hvussu eru tit?

Í hesari uppgávu er möguligt at velja ávísar tættir at arbeiða við í tímum, ella hava tað sum eina störri uppgávu sum tekur longri tíð. Her kann nevnast samskiftauppgávu við unglingum innanlands ella við unglingar uttanlanda.

Endamál: At næmingar koma at kenna seg sjálvar betur og síggja tað sum er líkt og ólíkt hjá javnaldrum aðra staðni – innalands og uttanlanda.

Móti

  • Hvussu er mótin í tínum flokki?
  • Hvat er tað sum avgerð mótan?
  • Hvat fyri klæðum dámar tær best at vera í?
  • Hava lýsingar ávirkan á teg?
  • Hvat fyri lýsingar hava ávirkan á teg?
  • Hvussu tá?
  • Hvat, av tínum klæðum, er framleitt á Norðurlondum?

Uppgáva:

  1. Allir næmingar skriva hesar upplýsingar.
  2. Upplýsingarnir eru samlaðir saman og býttir eftir londum.
  3. Ein og hvör í flokkinum vísur á hvat skal standa í einari síðu í floksblaðnum.