Endamál:
- At næmingar fáa yvirlit yvir ítrótta íðkan á Norðurlondum, bæði nú og í söguligum sambandi.
- At næmingar seta sína ítrótta íðkan og áhuga í samband við ítrótta íðkan á Norðurlondum.
- Hvat gert tú í ítróttatímum í skúlanum?
- Hvat fyri ítrótt íðkar tú og tín familja?
- Hvat er almennur ítróttur ? Hvör íðkar almennan ítrótt?
- Hvussu eita ítróttagreinarnar á Norðurlandamálum?
- Veist tú hvussu okkurt ítróttafólk eitur sum íðkar onkra av hesum ítróttagreinum?
- Veist um onkran föroying sum íðkar ítrótt í einum öðrum Norðurlandi?
- Eru onkrir Norðurlandabúgvar virkir í föroyska ítróttalívinum?
- Hvat fyri norrönar ítróttastjörnur eru blivnar heimskendar ella vunnu medaljur á Olympisku leikunum ella HM? Nýliga? Fyrr í tíðini?
Uppgáva:
- Næmingar gera spurningar sum teir senda samskiftaflokkinum.
- Næmingar fröðast um ítrótt við at lesa dagblöð, vikublöð ella lurta eftir munnligum frásögnum.
- Næmingar gera yvirlit yvir best umtóktu ítróttagreinarnar í hvörjum landi fyri seg og greiða frá kendastu növnunum í hvörjari grein.
- Eisini er möguligt at vísa við tölum á hvörjar ítróttagreinar eru best umtóktar í hvörjum landi fyri seg, hvussu londini klára seg á altjóða stöði, gerið samanburð millum lond.