Endamál:
- At næmingar lesa.
- At næmingar velja sær evni til at lesa við tí at lesa hvat stendur á baksíðuni á bókini.
- At næmingar læra at eggja öðrum at lesa bökur sum teir sjálvir hava lisið.
Næmingar fáa lista við bókum skrivaðar av ávísum rithövundum.
- Næmingar taka listan við sær á bókasavnið og leita eftir bókum eftir ávísan rithövund.
- Næmingar greina öðrum næmingum frá um bökur sum teir hava lisið ella lurtað eftir.
- Næmingar leggja merki til hvat bókin handlar um; kærleika, ævintýr, mysterium, arging?
Uppgávur:
Lesikapping sum skúla- ella alment bókasavn skipar fyri.
Lesikapping gongur fyri seg soleiðis; næmingar lesa so og so nógvar bökur/síður uppá avmarkaða tíð og greiða stutt frá evninum.
Listi yvir hvat var best umtókt:
- Hvat fyri bók var mest lisin í kappingini?
- Hvat fyri rithövundur var best umtóktur?
- Hvat var evnið í bókunum sum vóru mest lisnar?
Filmur:
Næmingar hyggja at filmi sum er gjördur um onkra góða bók. Sí kapittulin um norrönar filmar.
Uppgáva
- At læra um áhugaverdan rithövund sum skrivar unglingsbökur og at kunna um rithövundin og bökur hansara.
- At eggja næmingum til at skriva sögur, ævintýr og yrkingar um, til dömis, skúlalívið, kærleikan, hjartasorg og samskifti við onnur á ýmsum aldri.