Merkisdagar

Endamál: At næmingar fáa kunning um tekin hjá öðrum norrönum tjóðum.

Kjak um tjóðarhátíðardagin: 

  • Hví halda vit dagin hátíðarligan?
  • Nær er tjóðarhátíðardagurin í öðrum Norðurlondum og hví? 

Einstaklingsvinna

  • Næmingar læra tjóðsangin.
  • Næmingar velja ein tjóðsang hjá aðrari norðurlandatjóð sum tey læra ( lesa og myndprýða).
  • Næmingar lurta eftir tjóðsangum hjá hinum Norðurlondunum.

Bólkavinna

 

  • Hvör bólkur fær eitt land.
  • Bólkarnir gera uppgávu við hesum upplýginum: tjóðsangurin, flaggið, tjóðarbúnin, hvussu feira tey tjóðardagin?

Hvussu gera vit:

Sjónleikur, upplestur, koyr upplýsingar á plakat, gerð ein tíðindastubba sum skal koyrast í dagblað, tíðindabræv ella filmsklipp.

Gestir frá hvörjum landi fyri seg koma og siga frá siðum í heimlandinum.

Gerð útvarps- ella sjónvarpssending har tit tosa við fólk frá hvörjum Norðurlandi, fólkini samanbera siðir úr heimlondunum.

Hvussu feira tey tjóðardagin, hvat er líkt/ólíkt?

Aðrir merkisdagar

  • Hvat fyri upplýsingar finnur tú um hesar dagar? 
  • Hví eru hesir dagar feiraðir og hvussu? 
  • Er tað ýmiskt millum lond? 
  • Eru onkrir siðir settir í samband við hesar dagar, sum ikki kennast í Föroyum? Jóansöka (Skt.Hans), Ólavsöka, páskir,nýggjár, föðingardagar, Grækarismessa,1.mai,  Skt. Lucia.

.