Endamál: At næmingar gera stutta uppgávu har teir kanna nærmasta umhvörvi og umstöður og leggja niðurstöðurnar fram munnligt og/ella sum rapport.
- Hvussu nógvir næmingar eru sama ár sum tú?
- Hvussu nógvir næmingar eru í tínum flokki? (Hvussu nógvir dreingir, hvussu nógvar gentur?)
- Nær byrja börn at ganga í skúla í Föroyum?
- Í öðrum londum?
- Hvussu leingi eru tey í skúla um dagarnar?
- Hvat gera tey eftir skúlatíð?
- Hvat gera næmingarnir í frítíðini (vikuskiftum og ferium)?
- Er tað ýmiskt eftir londum?
- Hevur tað nakað at siga hvar næmingarnir búgva, um tey búgva við sjógvin, úti á landinum ella í býum?
- Hvussu er sosiala lívið í skúlanum?
- Er nökur sosial unglinga samkoma aftaná skúlatíð? Um so er, hvat er gjört á slíkum samkomum?
- Hvar mötast unglingar sum ikki hava atgongd til slíka sosiala samkomu?
- Hvat gera teir saman?
- Hvörji eru helstu áhugamálini?
- Hjá gentum
- Hjá dreingjum
- Til felags
- flokkað eftir landspartum ella londum.
Uppgáva:
- Hav eina samröðu við næmingar sum ikki hava somu áhugamál.
- Hav eina samröðu við onkran sum klárar seg væl í ítrótti, tónleiki, dugur væl at mála/tekna/skriva.
- Idol: Hvörji idol eru vanligast? Ítróttafólk, leikarar, tónleikarar?
- Er munur millum kyn/lond/landspartar?
- Hvat fylgir tí at vera idol? Hvat fyri ávirkan hava idolini, beinleiðis og óbeinleiðis, á móta, áskoðan, meiningar, ábyrgd?
- “Góða dagbók…” Skrivað um ein dag í tínum lívi.
Kilder:
EMU genreskrivning: “at styre skriveprocessen fra ide til færdig tekst, udtrykke sig i en sammenhængende og disponeret form og skrive forståeligt, klart og varieret i en form, der passer til genre og situation.”